dijous, 16 de maig del 2013

Ens retrobem!

Són les sis de la tarda, des de la finestra del meu estudi contemplo el veïnat. El sol juganer rebota contra les parets de les cases i m'il·lumina el meu espai. Una senyera, penjada a l'àtic d'enfront, voleia i m'alegra el cor. Les cases em tornen la mirada, unes tenen els ulls closos, finestres tancades; d'altres em fan l'ullet, una persiana pujada, l'altra baixada. I moltes tenen berrugues, són els aparells d'aires condicionats. No hi veig gent, potser treballen, o miren la televisió, o són a passeig, o fan una becaina... Estic en plan Hichcock, però sense els binocles, ni la cama enguixada...

I ara us preguntareu a què ve aquest escrit? Doncs, perquè des de fa una estona m'he retrobat amb el nostre blog, SIS EN PUNT, i m'han agafat unes ganes boges d'escriure-hi. De retrobar-me amb tots vosaltres, els meus amics, les meves persones... Ara us toca a vosaltres, llegiu-me!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada