dimarts, 11 de maig del 2021

SETMANA DE LA POESIA

 Com que és la setmana de la poesia, us proposem un parell de poemes, el primer és de la nostra poetessa  col·laboradora Clara Mir, el segon és de la Marta Malleu.


                                           He perseguit tota la nit

           el son i el silenci

           sense instint de llibertat,

           abandonada a l'oreig

           que m'escampa les tenebres.

           Soc a prop de la cala petita,

           bressol suau com un somriure, 

           la mar tremola sota

           el llençol de tela fina,

           la remor de l'aigua

           és un cant per el nou dia.

   Clara  Mir

   10-5- 21




                PÈRDUA

 

No trobo la mar dels teus ulls

que em bressolava amb onades tendres.

Ploro amb despit damunt les cendres

d’un amor perdut entre esculls,

 

freus i fondals, camins molt durs

                                           que hem transitat a les palpentes.

Que ningú no sap quines gestes

li cal vèncer entre tants trulls.

 

Em falta el blau pur de la mar.

Em falta el vent que bufa i bufa

I s’enduu lluny por i malestar.

 

No es pot, amic, tornar a estimar.

Gira el món com una baldufa

I jo encara busco el meu far.

                                                                        Marta  Malleu

                                                                        abril 2021 


 

    

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada